Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Πληρώστε γιατί χανόμαστε...



        Πάντα θα υποστηρίζω ότι η χώρα πρέπει να μπει σε τροχιά εξορθολογισμού. Πρέπει να μπει τάξη στο χάος που είναι αδιανόητο για Ευρωπαϊκή χώρα. Το "χύμα" πρέπει να τελειώσει. Πρέπει να μπουν αρχές που θα είναι σεβαστές από όλους και θα ισχύουν για όλους. Αυτονόητα πράγματα, που δυστυχώς εμείς οι Έλληνες δείξαμε ότι δεν τα θέλουμε. 
    Όμως δεν γίνεται να σκοτώσουμε ένα-δύο εκατομμύρια Έλλληνες για να ζήσουν οι υπόλοιποι! Αυτός ο εξορθολογισμός έπρεπε να σχεδιαστεί και να πραγματοποιηθεί σταδιακά σε διάστημα μιας δεκαετίας. Εμείς όμως όλα τα χρόνια κρύβαμε τα βαθιά προβλήματά μας κάτω από το χαλί και λέγαμε άστο στην άκρη και βλέπουμε. Τουλάχιστον όταν σκάσει να μην είναι στα χέρια μου κι ευχόμασταν μέσα μας να μη σκάσει ποτέ. Καλά τα όνειρα αλλά είναι για τη… νύχτα. Τώρα η τρόικα προσπαθεί να μας κάνει "ανθρώπους" μέσα σε μια χρονιά. Φυσικά και είμαστε υποτελείς τους, αλλά μάλλον δεν θέλαμε να γίνουμε άνθρωποι μόνοι μας. Αν δεν μας άρεσε ας μη ζητούσαμε τη βοήθειά τους. 
Όμως αγαπητοί Αρειανοί -συγγνώμη τροϊκανοί ήθελα να πω- από πού κατεβήκατε; Γίνεται να βάλεις τάξη σε μία χώρα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα -2011-2012-, γίνεται να πληρωθούν αυτά τα λεφτά που λέτε; Ποιος θα τα πληρώσει, πώς θα ζήσουν οι εκατομμύρια!!! απολυμένοι που ξαφνικά βρίσκονται στο δρόμο κι έχουν οικογένειες; Ναι συμφωνώ ότι δεν έπρεπε να προσληφθούν, παράνομες προσλήψεις, υπεράριθμοι υπάλληλοι, αργόμισθοι άνευ αντικειμένου. Όλα σωστά κι είμαι μαζί σας, αλλά το προβλημα δεν είναι απλά κοινωνικό είναι πλέον ανθρωπιστικό! Αυτοί οι πεινασμένοι πώς θα ζήσουν, θα τους πούμε "Άι πνίξου"; Είναι ανήθικο. Αλλά ακόμα και να το κάνουμε αηθώς, δεν θα προλάβουμε, θα μας πνίξουν αυτοί πρώτα!

Και πού 'σαι αγαπητέ Βενιζέλο. Κάθε φορά που ανοίγεις το συρτάρι του κρατικού κορβανά και το βρίσκεις άδειο θυμήσου: 
1. Δεν το άδειασα εγώ, οπότε μην κοιτάς προς τα εμένα.
2. Μη μου στέλνεις κάθε τόσο σημειώματα για να σου στέλνω εισφορές. Δεν είμαι ο θείος από την Αμερική. Ποιος σου είπε ότι όταν δεν έχεις εσύ, έχω εγώ; Όσο για τις απειλές… αμάν βαρέθηκα. Στείλε το χωροφύλακα και κλείσε με μέσα να ησυχάσω. ΔΕΝ ΕΧΩ!!!

ΥΓ Καλή η σωτηρία της Ελλάδας, αλλά πρώτους, πρώτους μπροστά τους βρίσκουν εμάς και μας στέλνουν αμέσως αγγαρεία στο ταμείο της εφορίας. Πρέπει να τους το πούμε όλοι μαζί να πάψουν, γιατί ένας, ένας δεν έχουμε δύναμη και δεν ακούγεται η φωνή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου